2011. november 25., péntek

Új uniszex overál kb. 86-92-es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Teljesen új overál. Nagyon szép, piros és sötétkék, elején hímzett macival.
Belül teljesen végig polár, a két anyag közt vastag bélés, nagyon melegnek tűnik.  Kívül orkán-dzseki anyag, tuti vízálló.   Címke szerint xxl-es, ez nem tudom mit takar, szerintem 86-os lehet.
Ajándékba kaptuk, de az én lányomra már most elég szűk, s még nagyon hosszú a tél,  így inkább eladnám.
Színe alapján kisfiú és kislány is hordhatja.
Villámárnál ajándékba adok egy piros Gap 2 bojtos polársapit, ami nagyon illik hozzá.
Ujját nyaktól mértem, visszahajtva.       
Eredetileg is olyan fazon, hogy az ujját,  nadrág alját vissza hajtva lehet hordani, ott kék az anyag.
A teljes hosszát lehajtva mértem.
Egyetlen apró hiányosságot vettem észre, a zsebénél az egyik kötöző végéről hiányzik a műanyag, már gyárilag.
Az utolsó kép vakus, azon látszik, hogy kicsit fényes, orkános az anyaga.    
           


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-03 09:42
. Új uniszex overál kb. 86-92-es - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos