2012. január 7., szombat

Magyaros zsínóros női sötétzöld szövetkabát! - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Szép sötétzöld/ fenyő zöld színű magyaros/zsinóros/sújtásos női gyapjúszövet télikabát!
Beleírt mérete S, de ez teljesen butaság, én Mes vagyok és nagy rám, L méret.
Vállszélesség: 40cm, hónalj: 49cm, mell: 47cm, derék: 45cm, csípő: 49cm, kabát hossza válltól: 94cm, ujjhossz: 62cm, ujj szélessége hónaljnál: 20cm
A kabát anyaga 80%gyapjú, 10%poliészter, 10%kasmír.
Szerintem téli, bár a bélése csak selyem, de az anyaga nagyon meleg, persze lehet hogy minusz 20ban nagyon azért alá kell öltözni és hűvösebb tavaszi vagy őszi napokon is biztosan hordható.
4éve vettem 30. 000Ft-ért, sosem hordtam.
Egy gombja hiányzik(rejtélyes az eltűnése, tekintve hogy soha nem hordta senki, a szekrényben állt zacskóban), de szerintem könnyen pótolható, fekete bársonygomb.
Kérésre mérek!
Csak dobozban adom fel csomagként!!!
Nézd meg a többi termékemet is!



Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-18 10:00
. Magyaros zsínóros női sötétzöld szövetkabát! - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Fontos